Termeni și condiții
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online mobiladevotament.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania Devotament SRL prin intermediul site-ului.
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții-lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
- DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de Devotament SRL. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către Devotament SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.
- PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.mobiladevotament.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
- ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata Devotament unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.
- LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare.
Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 72 ore, de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 9 până la ora 18 și este gratuită pentru comenzi de minim 2000 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 100 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).
În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.
Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.
Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare. Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
- DREPTUL LA RETUR
Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.
Articolele care nu pot fi schimbate sau returnate: în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
Contactele companiei in caz de retur: +373 069 166 508
Termenul de procesare a cererii de retur: 5 zile
Condițiile de retur:
- Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.
- Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, inainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare, se face în strictă conformitate cu Legea nr. 105/2013 privind protecția consumatorului și este posibila în cazul neutilizării bunului, păstrării aspectului exterior, proprietăților de consum, precum și în cazul existenței unui document, care dovedeste faptul și conditiile de cumparare a acestui produs.
- Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietati individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.
- În caz ca clientul refuza produsul în conformitate cu p. 6.1.1., vanzatorul returnează suma achitata pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de către vânzător a cererii scrise din partea clientului.
- În termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i convine clientului după forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
- Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.
- Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
- Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vanzatorul sau producatorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioada de timp rezonabilă, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare.
- În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile punctul 6.2.1., suma achitata urmează sa fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vanzator.